Portal Jurnal Ilmiah FKIP Universitas Lampung


A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z All

Economic Education and Entrepreneurship Journal

Economic Education and Entrepreneurship Journal ISSN 2775-2607 (e), 2579-5902 (p) is a forum for information and publication of research or ideas of researchers, lecturers, teachers, education practitioners, policymakers, education observers and students in education, economics education, accounting education, entrepreneurship, and research innovations in economic education such as media development, blended learning, and mobile learning.

First published in 2018 with a frequency of publishing twice a year. In 2022 the editorial team decided to increase the number of articles and change the publication format to a continuous publication format.

The Economic Education and Entrepreneurship Journal was first published in 2018 by the Economic Education Study Program, the University of Lampung, in collaboration with ASPROPENDO. This journal is an open-access journal.

This journal accepts articles throughout the year. Will be reviewed articles before publication.

This journal is nationally accredited SINTA 5

DOI Journal: http://dx.doi.org/10.23960/E3J

 

View Journal | Current Issue | Register

Elementary: Jurnal Pendidikan dan Pembelajaran Sekolah Dasar


 Nama:Elementary: Jurnal Pendidikan dan Pembelajaran Sekolah Dasar
 Frekuensi:Januari-Juni, dan Juli-Desember
 DOI:Process
 e-ISSN:3064-030X
 p-ISSN:-
 Penerbit:MKGSD FKIP Universitas Lampung
 Ketua Penyunting:Dr. Muhammad Kaulan Karima, M.Pd.



Elementary: Jurnal Pendidikan dan Pembelajaran Sekolah Dasar adalah Jurnal yang diterbitkan oleh FKIP Universitas Lampung. Jurnal Pendidikan dan Pembelajaran Sekolah Dasar (JPGSD) mempublikasikan artikel hasil penelitian dan analisis konten dalam bidang pendidikan dan pembelajaran pada sekolah dasar dengan berbagai topik kajian baik sains, sosial, matematika, kewarganegaraan, bahasa, seni, budaya, agama, keolahragaan, teknologi, lingkungan, belajar dan pembelajaran, perangkat pembelajaran, media pembelajaran, model, pendekatan, metode, dan atau strategi pembelajaran, evaluasi pembelajaran, psikologi pembelajaran, dan pedagogy Keaslian isi naskah di setiap artikel menjadi tanggungjawab masing-masing para penulis yang tercatat dalam artikel.

View Journal | Current Issue | Register